Klantreactie Valentijn

2017
Ik liep ”obstacle runs” en alles verliep naar mijn wens.

2018
Nog steeds liep ik ”obstacle runs” en dit ging tot op heden naar wens. 
Het seizoen was voorbij, ik had ‘rust’ en was bezig met mijn voorbereidingen voor het volgende jaar.
Lekker eten en drinken, maar dat ging toch wel op een verkeerde manier.
Ik werd zwaarder en was niet tevreden met mijn lichaam voor seizoen
2019
Het roer MOEST om, dat heeft me naar Anthony geleid.

We hebben samen rond de tafel gezeten, en nadat ik mijn wensen uitgesproken had zijn we tot de volgende conclusie gekomen:

3 januari starten, 5 mei bij mijn doelstelling. Dit zou de start van het seizoen worden. 17 weken te gaan.. op naar de 80 KG!

Eerst weging was 92,9 kg. Dat was een zware dobber, hier was ik verre van blij mee. Recepten en voedingsschema’s opgesteld, en mijn avontuur kon beginnen.De eerste 6 weken werd ik terug gezet naar een “dieet” van 1400 calorieën. Dit was pittig! Na een aantal weken kreeg ik er wel regelmaat in, en door het hoge eiwitgehalte en toch 6 eetmomenten was het grootste gedeelte van de tijd… best ”te doen”. Het andere gedeelte heb ik zeker honger.. (of heet dit stevige trek tegenwoordig?) gehad.

Iedere zaterdagochtend om 0945 uur op de weegschaal bij Fit en Gezond. Serieus, na 10 dagen was er al resultaat. -2,5 kilo en de toon was gezet.
Niet alleen mijn voedingspatroon is veranderd, ik heb mezelf ook gefocust op training. Fysieke training en hardlopen.

Trainen tot ik er flauw van werd, ”mealpreppen” tot in de avonduren.. met mijn doelstelling in het achterhoofd hield ik vol. Na 6 weken tussenmeting:
BAM 6.8 KG verloren.

Snel van start met de tussenfase. Even uit het groot kcal tekort. 1800 kcal (nog steeds onder mijn behoefte, maar dit was dus schijnbaar een normaal tekort)
AMAI! Moet ik dit allemaal eten? Het kan niet bestaan dat ik met dit schema nog steeds afval. Eat, work, train, sleep & repeat.
Afsluiting van de tussenfase met een resultaat van -3 KG.

Toen kwam de eindsprint. De laatste fase, en deze was pittig. Je energie raakt langzaam op, het word dag bij dag zwaarder maar je moet door. Vlak voor de eindstreep opgeven is geen optie. Het vooraf bedacht plan van Anthony zou moeten werken, dus het advies was: Bijt je tanden erin en blijf steevast doorgaan!

Deze fase zijn we terug gegaan naar het ”grote kcal tekort”. Terug op 1400 kcal. Paprika, courgette, rijst en weinig vlees. Enkele voorbeelden welke terug te vinden waren in mijn schema.

IK wilde dit, dus dit MOEST gebeuren ondanks dat collega’s me langzamerhand voor gek gingen verklaren. Trainingen werden hoger in intensiteit, het einde kwam in zicht. Doel was onder 80 KG meten op het laatste weegmoment.
Weegschaal 80.1…. ****! Geen zorgen ik had nog 1 week.

Eindmeting 1 mei 2019: 79.0 KG!
13.9 KG verloren! Wat een fantastisch resultaat. Ik kon fris en fruitig starten aan mijn runs. Dit zonder dat ik veel spiermassa verloren ben. Hierdoor kan ik op dit moment mijn huidige gewicht vasthouden. Dit was een van de positieve adders onder het gras tijdens mijn traject. Ik merk een inmens verschil waar ik enorm blij mee ben!

Anthony & het gehele team van Fit en Gezond bedankt voor het vertrouwen en alle hulp! Super ondersteuning en begeleiding gehad!

En natuurlijk mijn gezinnetje, ook zij hebben met z’n tweeën de menu’s van papa gegeten, wel in andere porties maar toch… PETJE AF!!